Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

A/A Στόχος Βελτίωσης                                                                                                                                 Σχέδιο Δράσης

Αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης

Ομαλή ενσωμάτωση στην μαθητική κοινότητα

Μείωση σχολικής αποτυχίας

Ενίσχυση αυτοεκτίμησης

Συναισθηματική ανάταση

Υποστήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Στοχεύουμε στη βελτίωση των μαθητών μέσω της εξωστρέφειας σε τομείς γνωστικής, ψυχολογικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Με τον τρόπο αυτό θα κοινωνικοποιηθούν, θα ανοίξουν τους γνωστικούς και κοινωνικούς ορίζοντές τους και θα ανακαλύψουν ενδιαφέροντα και πτυχές του εαυτού τους που ίσως δεν γνώριζαν. Θα γνωρίσουν βιωματικά την ιστορία, τον πολιτισμό και τις ανάγκες της κοινότητας. Προετοιμασία για συμμετοχή σ σχολικούς διαγωνισμούς, σε πολιτιστικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δράσεις.

Σχολική διαρροή – φοίτηση

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχέσεις   μεταξύ   μαθητών   /   μαθητριών

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχέσεις σχολείου – οικογένειας

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Διοικητική λειτουργία

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχολείο και κοινότητα

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

A/A Στόχος Βελτίωσης                                                                                                                                 Σχέδιο Δράσης

Η ενδοσχολική επιμόρφωση αποτελεί μέρος μιας συνεχής πορείας ανάπτυξης και βελτίωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού, με συνέπεια την ποιοτική ανάπτυξη του σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί με την είσοδο τους στο επάγγελμα συνεχίζουν να είναι ενήμεροι, ενεργοί και ενθουσιώδης, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις τους, αξιοποιώντας την εμπειρία τους, ενεργοποιώντας ικανότητες στοχασμού και δημιουργικότητας, παραμένοντας κριτικά σκεπτόμενοι απέναντι στις αλλαγές που τους επιβάλλονται, μέσα σε ένα κλίμα συμμετοχικότητας, συλλογικής ευθύνης με κοινά καθορισμένους στόχους και όραμα και όλα αυτά με επίκεντρο το δικό τους σχολείου, εκεί που εκτυλίσσεται η εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος